In de wachtkamer (1)

Gezondheidsperikelen zijn momenteel weer bepalend voor mijn doen en laten. Omdat ik nogal wat pijn heb, moet ik helaas meer dingen laten dan ik kan doen, en dat heeft ook zijn gevolgen voor de manier waarop ik mijn weblog kan vullen.

Van het maken van fotokuiers komt weinig terecht, maar ik zit wel regelmatig ergens in de één of andere wachtkamer. En dus ben ik – met inachtneming van de privacy van andere wachtenden natuurlijk – maar begonnen om daar eens wat foto’s van te maken. In deel 1 het bloemetjesbehang met schaduwwerking in de wachtkamer van de huisarts …

42 gedachten over “In de wachtkamer (1)

  1. ja joh dit is zwaar k. ik had al wel zoiets verwacht je reageert anders altijd, maar nu dus eventjes wat minder.
    Hou de moed erin Jan, zoals het gezegde luidt: moed verloren is al verloren.
    We zien je wel weer als het weer wat beter gaat.
    Spoedige beterschap gewenst.

    Liked by 1 persoon

  2. Nooit eerder zag ik een bloemetjesgordijn in de wachtzaal van een dokter. Het is eens iets anders dan het steriele gedoe en het leverde ook een mooie foto op. Voorlopig even een stapje terug om straks weer een stap vooruit te gaan. Dat wens ik je van harte. Sterkte Jan.

    Liked by 1 persoon

  3. Verdikkeme Jan dat is balen, ook eigenlijk héél raar om dit blog van je te liken maar wil je wel extra veel sterkte toewensen nu je zelf ook nog niet eens weet waar je aan toe bent. Jouw blik op het mooie Fryslan missen we nu al. Maar blij met dit behangetje ben ik wel, zet ‘m op!

    Liked by 1 persoon

  4. Je bent creatief geweest door je boodschap treffend te verpakken in de series van de wachtkamers.
    Hopen dat je toch snel weer buiten je beweging kunt pakken en kunt fotograferen.
    Sterkte, Jan.
    Als je mij had gevraagd in wat voor ruimte vind je een dergelijk behangetje dan had ik de wachtkamer van de huisarts nooit geraden.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

