Een buizerd op de uitkijk

Toen ik vrijdag aan het eind van mijn kuier in het natte Weinterper Skar bijna weer bij de parkeerplaats was, zag ik een buizerd zitten bij het transformatorhuisje …

Deze buizerd heb ik hier wel vaker zien zitten, en dat is niet zo verwonderlijk, want hij heeft hier vandaan een prachtig zicht over het veld aan het oostkant van het Weinterper Skar …

Toen ik wat al te dicht in de buurt kwam, streek hij na een korte vlucht op een paaltje verderop in het veld neer. Daar ging hij met neerhangende vleugels wat mismoedig zitten kijken alsof ik zijn dag verpest had …

21 gedachten over “Een buizerd op de uitkijk

  1. Zie ze hier ook regelmatig over zitten, helaas te ver weg, en voordat ik de telelens heb kunne pakken zijn ze weer al vertrokken
    maar dat doen ze bij jou dus ook lees ik, en dan gaat hij ook nog zitten mokken 🙂 toch een paar mooie foto’s er aan overgehouden.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

