Pasteltinten boven de polder

Nadat ik vorige week woensdag naar het ziekenhuis was geweest voor een onderzoek, ben ik nog even naar de Jan Durkspolder gereden om een kuiertje te maken …

Vanuit de vogelkijkhut heb ik een paar foto’s gemaakt van de pasteltinten in de lucht, die perfect werden weerspiegeld op het roerloze wateroppervlak …

Omdat ik mijn camera bij het ziekenhuis liever niet in de auto laat liggen en ik ook geen zin had om hem mee naar binnen te nemen, ben ik eens zonder camera van huis gegaan. Dat doe ik vrijwel nooit, maar nood breekt wet. En ach, voor een keer kunnen foto’s die met de iPhone zijn gemaakt er toch ook wel op door, zeker omdat ze de sfeer van het moment goed weergeven …

15 gedachten over “Pasteltinten boven de polder

  1. Vooral zo aan het begin en eind van de dag kan het er rond deze tijd sprookjesachtig uit zien als het tenminste een niet al te grijze boel is. De meeste telefoons maken erg goede foto’s tegenwoordig, niets mis mee hoor.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

