Zwaluwen in de polder

Om de drukte van massaal vertrekkende toeschouwers te vermijden, ben ik maandag vóór de grote stroom bij het skûtsjesilen vertrokken. Vanaf de Hooidamsbrug ben ik nog even naar de Jan Durkspolder gereden. Daar ben ik vervolgens nog even neergestreken op het bankje aan de Westersânning …









Vlak nadat ik me daar lekker in het zonnetje had genesteld, streek er luid kwetterend een groepje boerenzwaluwen vlak achter me neer. Dat buitenkansje kon ik niet laten lopen, en dat resulteerde – nadat ik snel mijn camera uit de auto tevoorschijn had gehaald – in de volgende foto’s …























26 gedachten over “Zwaluwen in de polder

  1. Wat een geluk dat je dit als tussenstop koos alvorens je naar huis reed. Ik wist dat deze nog op je verlanglijstje stonden, mooi dat je ze voor de lens kreeg en de serie is ook nog eens prachtig gelukt.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

