Kruisspin zet zijn kaken erin

Enige tijd geleden trof ik in het Weinterper Skar een strekspin aan, die zich net aan een juffertje tegoed had gedaan. Vorige week zag ik bijna op dezelfde plek onder de bomen een kruisspin, die een juffertje te pakken had genomen …









Zonder hem verder bij zijn maaltijd te storen, heb ik er een paar foto’s van weten te scoren …








22 gedachten over “Kruisspin zet zijn kaken erin

  1. Sinds kort loopt er een amazone-roodteen(boom)vogelspin (Avicularia avicularia) door mijn huis.
    Zij is pas 1 jaar en jaagt op de boomkrekels die ik haar voer.

    De Juffertjes die bij mij in de tuin voorbijkomen laat ik lever leven.

    Mooie foto’s, dat weer wel.

    Zonnige groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig en heel mooi in beeld gebracht, Jan en ja, ze zijn al weer aardig bezig die kruisspinnen. Bij mij in de tuin, bij de vijver het zelfde geval en ik heb er ook een paar mooie van kunnen maken zonder hem te storen…😉🙂
    Lieve groetjes Anna😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

