Raad ‘ns wie …


Guess Who …




These Eyes …” (klik)









26 gedachten over “Raad ‘ns wie …

  1. Genoten van de muziek… Dit plaatje beluisterde mijn oudste broer vaak… En ik dus ook. Heerlijk om terug te horen. Er was nog een ander liedje van the Guess Who waar ik dol op was, maar ik weet niet meer welk…
    Ik vermoed dat de zanger niet de ogen van deze pad voor ogen had bij het componeren. Desondanks een knappe foto!

    Liked by 1 persoon

  2. Het nummer zegt mij niet echt wat, waarschijnlijk voor mijn tijd.😉
    Je gouden oog vind ik prachtig. Bijna de neiging om het beeldscherm te kussen. Je weet maar nooit wat eruit tevoorschijn komt.😉

    Like

Geef een reactie

