Daar is het lantaarntje al

Woensdag sprak ik hier de wens uit om na de vuurjuffer, de watersnuffel en de azuurwaterjuffer binnenkort ook het lantaarntje nog te kunnen fotograferen. Dat lukte gisteren toch nog sneller dan verwacht in het Weinterper Skar …









Het mooiste was nog, dat ik er niet eens ver voor op pad hoefde, want ik werd al meteen aan het begin van het pad door een paar lantaarntjes opgewacht, zodat ik tussen het fotograferen door zelfs even rust kon nemen op de afsluitboom …









Tot mijn grote vreugde lukte het me na enige tijd ook ditmaal weer om er een fraai frontaal portretje van te maken, want daar haal ik toch wel de meeste voldoening uit … 🙂









En over lantaarntjes gesproken …
Een auto als deze prachtige Wolseley moet je aan de openbare weg met een lantaarntje zoeken. Tenzij je er toevallig tegenaan loopt, zoals op 22 juni op het Reaklif het geval was. Ik heb deze fraaie cabriolet toen aangeboden aan Sjoerd van bVision voor zijn virtuele garage. Intussen heeft Sjoerd het nodige speurwerk verricht naar deze auto en zijn eigenaar, zodat hij vandaag op zijn weblog een mooi portret van deze Wolseley Hornet Special kan presenteren …








23 gedachten over “Daar is het lantaarntje al

  1. Het kenteken van de auto invoeren op een kentekensite levert vaak een schat aan info op, maar niet de eigenaar. Het is in ieder geval een pracht van een klassieker, en je ziet jezelf ook nog eens in de hoogglanslak🙂 Het frontale portret van de juffer is geweldig mooi

    Liked by 1 persoon

  2. Wat mooi dat je al zoveel soorten aan je virtuele juffergalerij 2016 hebt toegevoegd. Je frontale portretje is heel goed gelukt.
    Je glanzende Wolseley is ook heel mooi geworden. Een leuk gebaar dat deze collectors item aan de galerij is toegevoegd. Jack en zijn partner zijn ondernemende types om op deze manier helemaal naar Reaklif of Redclif te reizen.🙂

    Ik heb al je voorgaande logjes gezien, gelezen en bewonderd, maar heb besloten om op de voorgaande logjes van alle mensen die ik volg niet te reageren.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

