Rolklaver in ’t Skar

Vandaag even een paar foto’s van de bloem die als gele vlek vaag zichtbaar was op de achtergrond van de watersnuffel die ik hier gisteren liet zien: gewone rolklaver, waardplant van diverse vlinders …









Kijkend naar de hoeveelheid rolklaver die er momenteel bloeit in het Weinterper Skar, zou het er moeten wemelen van de vlinders, maar dat viel vorige week met het natte en donkere weer erg tegen. Eens kijken of ik er deze week wel een paar vlinders in beeld kan vangen …








28 gedachten over “Rolklaver in ’t Skar

  1. Prachtige bloem en foto’s, ik heb ze dit jaar nog niet gespot Jan
    foto 2 heel mooi gedaan met de wazige herhaling in de achtergrond

    RE: We doen het meteen goed en gaan linea recta naar het noordoosten en we slaan Fryslân daarbij gemakshalve maar over …?

    Inderdaad Jan, Bourtange stond al heel lang op mijn verlanglijst, maar het is zo ver weg voor mij, ik had een week Fryslân geboekt en dacht waarom niet een paar dagen eerder weg gaan en dan via Groningen naar Fryslân, dus zo gezegd en zo gedaan, we zijn donderdag middag en vrijdag in Bourtange en omgeving geweest, en daarna in Oudemirdum.

    Liked by 2 people

Geef een reactie

