Nieuwsgierig …? Wij …? Welnee!

Toen ik onlangs weer eens in een bedaard gangetje voort hobbelde over de Alle Om Slachte (Google Maps) tussen Earnewâld en Oudega, zag ik een lange rij jongvee lekker in het hoge gras liggen …









Dat leek me wel een plaatje waard …, maar nog voordat ik uit kon stappen, kwam het hele spul in volle draf op me af rennen …









Binnen luttele seconden stonden ze in een lange rij aan andere kant van de sloot naar me te kijken …









Nieuwsgierig …? Wij …? Hoe kom je erbij …?     😉








33 gedachten over “Nieuwsgierig …? Wij …? Welnee!

  1. Voor mij foto 1 en 2. En dan kies ik uiteindelijk voor foto 2 waarbij de actie/snelheid er prachtig in zit. Kleuren en contrasten zien er heel goed uit. Je doet je werk met een compact toestel maar je laat me met regelmaat zien dat je er heel goed mee omgaat. Wel eens gedacht aan een systeemcamera ? Het gewicht van dergelijk toestel met verwisselbare lensjes zal geen probleem voor je zijn. Misschien de prijs ? 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Je vertelde mij laatst het verhaal, heel leuk om het met eigen ogen te zien. Foto 2 ook mijn favoriet. Het lijkt daar net alsof ze zo over je heen gaan stormen.
    Gewoon bij het oude blijven, want anders moet ik straks nog staan te wachten terwijl jij je lenzen staat te wisselen. 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Heel herkenbaar dat gedrag van deze dieren 🙂 Jan
    vind het toch een leuke serie geworden,
    vooral die laatste, geweldig hoe ze daar staan te kijken,
    je zou niet zeggen dat ze net uit nieuwsgierigheid naar je toe zijn komen rennen

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

