Skywatch Friday 385

Vandaag neem ik jullie mee naar één van mijn favoriete plekjes in het voorjaar: één van de kruidenrijke velden aan de zuidkant van het Weinterper Skar. Het is een heerlijk stil plekje, waar je in alle rust kunt genieten van het gezang van vogels, het zachtjes voortdrijven van de wolken en de kleurenpracht van de bloemen …


Today I’ll take you to one of my favorite places in spring, one of the fields to the south side of the Weinterper Skar. It is a lovely quiet place, where you can enjoy the singing of birds, the gently floating clouds and the colors of the flowers …





























Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!




23 gedachten over “Skywatch Friday 385

    • Door de week ben ik er meestal alleen, dan kom ik er hooguit eens een wandelaar of twee tegen. Toevallig kwam ik er laatst eens langs, toen er wel 4 of 5 auto’s op ‘mijn parkeerplekje’ stonden. Toen ben ik maar een stukje doorgereden en heb ik de auto bij de bovenstaande bloemenwei in de berm gezet. Daar kreeg ik een minuut of 5 later gezelschap van een toevallig passerende ‘Heidehipper’, met wie ik toen in alle rust lekker in het zonnetje voor het eerst sinds lange tijd weer eens heb bijgepraat. 🙂

      Like

Geef een reactie

