Met ferme vleugelslag biddend

Met buizerds en torenvalken heb ik de laatste tijd weinig succes gehad, maar toen ik onlangs van De Deelen naar huis reed, kwam daar verandering in. In de buurt van Goëngahuizen zag ik ineens links voor me een torenvalk boven een weiland hangen. Zoals gebruikelijk in dit soort gevallen, liet ik de auto meteen uitrollen in de berm, waarna ik het raam naast me liet zakken. Ditmaal had ik geluk, de prachtige vogel gaf me ruimschoots de kans om te fotograferen hoe hij – met ferme vleugelslag biddend – boven het weiland bleef hangen …






















22 gedachten over “Met ferme vleugelslag biddend

Geef een reactie

