Skywatch Friday 377

Voor de verandering hebben we de laatste tijd vrij veel zon gehad, niet echt interessant voor Skywatch Friday, maar het is wel heerlijk om weer eens een paar keer achter elkaar een fotokuier in de zon te kunnen maken …

For a change we have had quite a lot of sun lately, not really interesting for Skywatch Friday, but it is wonderful to be able to make a photo stroll in the sun a few times in a row …





Deze foto’s heb ik vorige week zaterdag gemaakt in één van mijn favoriete natuurgebieden in de buurt: het Weinterper Skar (kaart Google Maps) …

These pictures were made last Saturda in one of my favorite natural areas nearby: the Weinterper Skar (map Google Maps) …





Naar beneden kijkend zag ik de weerspiegeling van de bomen, omhoog kijkend zag ik een passerend vliegtuig van Turkish Airlines …

Looking down, I saw the reflection of the trees, looking up I saw a passing plane of Turkish Airlines …





Mijn favoriete plekje … als een spiegel …

My favorite place … like a mirror …




Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


28 gedachten over “Skywatch Friday 377

  1. Heerlijk dat je naar je favoriete plekje kon wandelen Ik word helemaal vrolijk van deze zonnige foto’s.
    En het vliegtuig vliegt naar de zon? Dan kunnen ze wel landen op vliegveld Leeuwarden.😉

    Like

Geef een reactie

