Zondagsrust

Het kan nu tenslotte nog … *





* Na tien jaar krijgt de Kamer haar zin: de Zondagswet gaat eraan.

16 gedachten over “Zondagsrust

  1. Je foto is prachtig met al die fonkelingen in het water.
    Tijden veranderen. Onze grootouders mochten op zondag helemaal niets, ook niet fietsen of schaatsen.
    Ik ben zondagswerk gewend vanwege de zorg en ook mijn ouders moesten op zondag de brug bedienen.
    Voor mij is de zondag een andere dag omdat het de dag is van de kerkgang en ook zoveel mogelijk een rustdag. Maar dat laatste is niet meer zo strikt als ik vanuit vroeger gewend ben.
    Een ieder moet voor zichzelf maar de de keuze maken.
    In ieder geval een fijne én rustige zondagavond gewenst!

    Liked by 1 persoon

  2. De wereld verandert zo vlug..Mij maakt het niet veel uit als men maar zorgt dat het winkelpersoneel ook aan rust toekomt wat ik er wel uit afleid is dat de kinderen die dus zondag niet naar school moeten veel gezellige momenten gaan missen als mam’s en papa’s dan moeten werken.Schittering in de foto knap weer gegeven Jan

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

