Vroege watersporter

Deze watersporter doorkruiste vorige week per kano de Jan Durkspolder …





Ik moet er niet aan denken, want het ijs lag hier en daar nog in de sloten …




26 gedachten over “Vroege watersporter

  1. Zo’n kano kan daar wel tegen.Het is zalig in zo’n boot door het water glijden.Je ziet de wereld van een heel andere kant.Voor mij is het kanovaren al een paar jaar voorbij ,mijn boot ligt nog in de club en ik mis het wel maar reuma in mijn handen en rugproblemen hebben er spijtig genoeg een einde aan gemaakt.

    Liked by 1 persoon

    • De kano zal er wel tegen kunnen, dat geloof ik graag, maar het lijkt me als inzittende van de kano nog niet echt lekker met dit weer. Ik zou een dergelijk tochtje liever bij een graad of 20 ondernemen. Jammer dat lichamelijke beperkingen dergelijke tochtjes voor jou onmogelijk maken tegenwoordig.

      Like

  2. Haha je moet wel echt een Fries zijn om nu in een kano het water op te willen😉 Volgens mij kun je het water nu beter vanaf de kant bekijken, wandelend word je toch sneller warm. Ik liep gisteren daar vlakbij te wandelen met schitterend weer, maar ook dat kwam dicht bij watersport, het is overal zo nat! Ik heb nog aan je gedacht, ik zag een auto stilletjes uitrollen om een ooievaar te fotograferen, ik heb toch even goed gekeken of jij het niet was.

    Liked by 1 persoon

  3. Opeens herinner ik mij een contact van vroeger toen hyves nog bestond … Daar had ik een volger die hele vakanties en vele kilometers aflegde met zijn kano en een tentje en dat was een mannetje van ergens in de tachtig.
    Die had ook geen last van kou weet ik nog.
    Leuk om zoiets te treffen Jan, maakt het een leuk blogje.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

