Het trappenhuis

Gisteren hebben we voor het eerst sinds lange tijd weer eens een paar uurtjes in het ziekenhuis doorgebracht. Niet dat er direct iets ernstigs aan de hand was, maar er stonden wel een paar serieuze gesprekken op de agenda met wat sinds enige tijd mijn ms-verpleegkundige en neuroloog zijn …





Afgelopen week had ik me op beide gesprekken terdege voorbereid, zoals ik dat ook in mijn arbeidzame leven gewend was. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen, want we hebben in beide gesprekken datgene bereikt wat we voor ogen hadden …





Tussen beide gesprekken door werd mijn aandacht getrokken door de verlichting in de leuningen van het trappenhuis op de afdeling. Ik kon het niet laten om daar in het voorbij gaan even een paar plaatjes van te schieten …




24 gedachten over “Het trappenhuis

  1. Inderdaad Jan…jij hebt je camera dus altijd bij de hand. Zo zie je maar weer ..als je iets voorbereid dan loopt het gesprek vanzelf goed…bij fotografie kun je ook ooit zonder voorbereiding prachtige dingen tegen komen…zelfs in het ziekenhuis.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

