IJsvloertje in close-up

’t Is alsof de duvel ermee speelt, uitgerekend met deze prachtige winterdagen word ik weer eens geplaagd door een scala aan geniepige pijntjes …





Een mooie winterwandeling zit er dus niet, en omdat de vogeltjes het ook laten afweten, heb ik de camera maar even op de vijver gericht …





Close-ups van het fragiele ijsvloertje dat Koning Winter vannacht heeft geprepareerd, leveren in mijn ogen weer fraaie abstracties op …




22 gedachten over “IJsvloertje in close-up

  1. Prachtige patronen Jan.Ik heb het gisteren ook gefotografeerd..net voor ik op een brug waarlangs de wandeling liep ,samen met 2 fietsers die voorbij kwamen ,onderuit ben gegaan en erg slecht neerkwam op mijn rug waar ik mee sukkel na een auto-ongeluk met zware kwetsuren aan mijn wervelkolom.Ik moest gisteren nog 5 km afleggen naar huis en heb het ternauwernood gehaald nochtans ik had het juiste schoeisel aan.Bij dokter geweest..niets gebroken maar iets met opeengedrukte discus..stappen is pijnlijk en moet dus noodgedwongen rust nemen en hopen dat het in orde komt

    Like

    • Ik heb vandaag gelukkig weer een betere dag dan gisteren, zodat ik er weer even op uit kon. Daarbij kon ik de eerste schaatsers op natuurijs even kieken, en dat is toch weer mooi meegenomen. Dit te meer omdat de vogeltjes het hier ook vandaag weer laten afweten. Je zou bijna zeggen dat ik verkeerd voer heb … ;-(

      Like

  2. Mooie structuren! En lekker dicht bij huis.
    En hier laten de vogels het ook afweten. Aan 1 merel, vier mussen en 1 koolmees op vogelteldag ga ik geen postje wijden.
    Vandaag zag ik het groepje van zes staartmezen weer..Dit jaar écht minder vogels in de tuin dan vorig jaar…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

