Afgemat na Eerste Klaasavond

Pepijn werd alleen maar drukker, ik alleen maar vermoeider …

Maar gezellig was het wel weer, zeker toen Pepijn nog even knus bij me kwam liggen … 🙂




26 gedachten over “Afgemat na Eerste Klaasavond

  1. Je geeft het beeld met deze foto wel heel goed weer. Je kunt je nu vast niet meer indenken dat je jarenlang in touw bent geweest als hulpsinterklaas.
    Wel gezellig dat Pepijn even bij je kwam liggen ook al was het maar voor korte tijd. Pepijn zijn sok is gesneuveld in de strijd, toch niet samen met het pakpapier bij het oude papier beland?
    Jammer Jan dat je nog weer in de benen moest en de reis naar huis moest maken. Hoewel … een Tempur ligt beter dan een vloerkleed.😉

    Liked by 1 persoon

    • Aan al die jaren als hulpklaas denk ik nog altijd met veel plezier terug, maar ik zou er nu niet meer aan moeten denken.
      Pepijn was zijn sok al heel snel kwijt. Op mijn vraag of hij niet liever beide sokken of helemaal geen sokken aan had, antwoordde hij zon een spoor van twijfel: “Nee hoor, dit is juist lekker.”
      Er volgde een heerlijke lange nacht. 🙂

      Like

Geef een reactie

