Pas op de plaats

Mijn lichaam sputtert alweer enige tijd behoorlijk tegen, vooral nek en rug bezorgen me flink last. Mijn nek plaagt me tijdens het autorijden en achter de pc, en mijn rug speelt op tijdens het lopen. Dat schiet dus niet op, en dat alles maakt het bloggen zowel actief als passief momenteel nogal lastig. Daarom heb ik besloten om me eerst maar weer een paar dagen terug te trekken uit weblogland en even pas op de plaats te maken …





Afhankelijk van wat de rust teweegbrengt, hoop ik me over niet al te lange tijd weer te melden!

27 gedachten over “Pas op de plaats

  1. Mooie herfst foto en prachtige blad Jan

    Ja met komen ne vallen van de bladeren, heb ik ook altijd last van mijn oude rug kwaal, gek is dat je lichaam op de seizoenen reageert
    Doe maar lekker rustig aan hoor, hopelijk komt het toch weer helemaal goed en worden de klachten weer minder, heel veel sterkte.

    Like

  2. je moet altijd doen wat voor jou goed voelt Jan,
    Ik wens je vanaf mijn plekje hier beterschap, ik hoop dat het tij weer mag keren voor je,
    dank je wel voor deze prachtige blog, het hoeft niet veel te zijn zo zie je maar weer

    Like

  3. Ik zie dat ik je nog helemaal geen besterschap heb gewenst, maar ik hoop echt dat je zo langzamerhand weer wat opknapt. Hopelijk heeft de invallende kou geen extra nadelige gevolgen voor je klachten. Het beste Jan!

    Like

Geef een reactie

