Lichtspel in het bos

Het gebeurt niet vaak dat ik in één logje drie foto’s in portretstand publiceer, maar vandaag ontkom ik er niet aan …





Tijdens een boswandeling bij Heidehuizen sprong dit fraaie lichtspel op een aantal bomen in het oog …





Zeg nu zelf, daar kun je toch alleen maar foto’s van maken in de portretstand …




22 gedachten over “Lichtspel in het bos

  1. Heidehuizen is naast een bosgebied ook een mini-buurtschapje van nu nog maar 3 boerderijen (ws. zijn er wellicht ivm ruilverkaveling ooit 2 afgebroken want de huisnrs. zijn 2-5-7), helaas zonder plaatsnaambordjes. Maar wel met een bijzondere of in ieder geval doordachte – want effectief gebleken – vispassage in het aangrenzende Ferbiningskanaal. Ik heb e.e.a. zojuist hier uitgewerkt: http://www.plaatsengids.nl/heidehuizen

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben het er maar ten dele mee eens. Een mens kijkt niet in portrait, maar ik landscape. Zelfs als een een oog dicht doet. Maar dat wil niet zeggen dat een uitsnede niet mooi kan zijn. Zelf probeer ik portrait te vermijden…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

