Plat voor een paddenstoel

Gisteren stond er weer een gezamenlijke fotokuier met mijn fotomaatje Jetske op het programma. Het was helaas een bewolkte en wat grijze dag, maar dat belette ons niet om bij Olterterp een boswandeling te maken en nog maar eens op zoek te gaan naar paddenstoelen, het is er tenslotte de tijd voor. Nadat we onderweg al een keur aan paddenstoelen hadden gezien, die we ook deels hebben gefotografeerd, kwamen we aan het eind van de kuier langs een vliegenzwam …





Om hem zo goed mogelijk met al zijn prachtige details in beeld te brengen, ging Jetske er maar weer eens goed voor liggen. De vliegenzwam was niet meer helemaal gaaf, maar daar wist Jetske weer goed gebruik van te maken, kijk hier maar eens





Dankzij het volledig kantelbare schermpje op mijn camera, hoefde ik het mezelf gelukkig een stuk minder moeilijk te maken om de vliegenzwam toch netjes te kunnen kieken …




15 gedachten over “Plat voor een paddenstoel

  1. Leuke die actie foto’s van Jetske Jan, wat een fijn dat jij zo’n kantelbaar scherm hebt, ik zou voor dit soort foto’s ook heel diep moeten gaan.
    Mooie paddestoel en kleuren, mijn favoriete soort om te fotograferen, helaas zie je ze hier niet en moet ik veel km’s maken om ze te vinden

    Fijne dag, Bram

    Like

Geef een reactie

