Koolwitje op ijzerhard

Zo af en toe strijkt er nog eens een koolwitje of een andere vlinder neer op de ijzerhard (Verbena bonariensis), die nog steeds parmantig en uitbundig staat te bloeien op het terras …





Zo’n cadeautje krijg ik niet elke dag gepresenteerd in eigen tuin, daarom ga ik daar vandaag maar niet op zitten wachten. De zon schijnt volop, dus ik zal eens kijken of ik elders een paar aardige plaatjes kan scoren …




17 gedachten over “Koolwitje op ijzerhard

  1. Schitterende macro foto van deze prachtige en onrustige vlinder, ik krijg ze bijna nooit voor de lens, omdat ze maar blijven fladderen
    maar voor jou hebben ze netjes even geposeerd, prachtig licht en mooie scherpe foto’s

    Like

Geef een reactie

