Teveel van het goede

De zoveelste warme periode is er voor mij net eentje teveel. Donderdag ging het allemaal nog wel, zodat we mijn verjaardag nog mooi even konden vieren met een lunch op het terras bij Paviljoen de Leijen …





Vrijdagochtend was bij het opstaan meteen duidelijk dat het mis was: elastieken of zo u wilt rubberen benen zonder enige draagkracht, gepaard gaand met algehele lamlendigheid. Vechten tegen dergelijke MS-klachten heeft geen enkele zin, er aan toegeven werkt over het algemeen veel beter. Daarom heb ik besloten om de luiken hier eerst maar even een paar dagen te sluiten …





Maar vergis u niet … ik kom terug!  🙂

34 gedachten over “Teveel van het goede

  1. Gelukkig dat je op je verjaardag een mooie lunchuitstap kon maken. Mooie foto van de zonsondergang.
    Je foto met de luiken vind ik heel mooi en vooral ook treffend hier neergezet.
    Verschrikkelijk balen dat je vrijdag zo’n off-day had. Hopen dat snel je benen weer beter aanvoelen en de ergste vermoeidheid gaat wijken.
    Sterkte gewenst voor jullie beiden.

    Like

  2. heel veel sterkte Jan, hou de luikjes maar even dicht totdat het weer gaat,
    sterk maar aan en kom krachtig terug,
    je verjaardag heb ik gemist
    maar bij deze van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je van die dag wel na kunt genieten.

    Like

  3. Jan, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede jaren lekker erop uit!
    Hopelijk herstel je weer snel, het is vandaag een dag om sloom te zijn, daarna krijgen we weer onbestendige “condities”, zoals die weermensen zeggen😉

    Like

  4. Hopelijk wordt het snel weer koeler Jan, en voel je dan weer wat beter.
    Heel veel strekte en doe maar rustig aan, misschien dat je dan binnenkort weer energie hebt om te wandelen en te fotograferen

    Ben er even tussen uit geweest, dus wat minder tijd gehad om te bloggen

    Groeten, Bram

    Like

    • Hey Eveline,

      Het gaat nog steeds maar zozo hier.

      Ik probeer wel dagelijks even een ritje en een fotokuiertje te maken, maar vooral dat laatste gaat ten koste van veel energie. Het gevolg is dat ik steevast doodmoe ben wanneer ik weer thuis kom. Meestal plof ik dan eerst maar even weer in mijn stoel, waar de ogen over het algemeen al snel dicht vallen.Ik heb intussen een paar maal een poging ondernomen om een logje te produceren maar als gevolg van de vermoeidheid en een gebrek aan inspiratie komt het er nog steeds niet echt van. Zelfs het lezen en bekijken van de weblogs die ik volg, is me momenteel te vermoeiend. 😦

      Totdat het tegendeel is bewezen, ga ik er eerst nog maar even vanuit dat die allesoverheersende vermoeidheid er in de afgelopen zomermaanden met de op en neer dansende temperaturen geleidelijk in is geslopen, en zo zal het mijn lichaam ook wel weer moeten verlaten, neem ik gemakshalve maar aan.

      Kortom: ik laat het nog maar even gelaten over me heen komen, want forceren heeft over het algemeen weinig zin. Ik hoop volgende week weer over wat meer energie en nieuw elan te beschikken, zodat ik dan weer eens rustig kan beginnen met bloggen.

      Bedankt voor je lieve en zorgzame reactie en tot blogs! 🙂

      Liked by 1 persoon

  5. Met die warmte is het inmiddels gedaan maar blijkbaar knapt het nog niet op. Nu ik zelf een weekje noodgedwongen op de bank heb gehangen kan ik me iets beter voorstellen wat je meemaakt. Ik hoop van harte dat je conditie binnenkort weer wat opkrabbelt en dat de luiken weer open kunnen. Sterkte Jan!

    Like

Geef een reactie

