Niet mijn zomer

Met de grote temperatuurverschillen van de laatste tijd is het mijn zomer niet. Terwijl de 15 graden vorige week maar amper werd gehaald, zat ik gisteren op zoek naar wat verkoeling bij een temperatuur van 30 graden te puffen op de oever van het Sneekermeer …





En vandaag ligt de temperatuur weer ruim 10 graden lager en daalt er uit een grijs wolkendek al een groot deel van de ochtend gestaag regen in ons tuintje neer …





Als ik donderdag weer wat fit wil zijn en plezier wil beleven aan het skûtsjesilen op het Tjeukemeer, en dat wil ik toch zeker, dan kan ik het vandaag en morgen maar beter weer even heel rustig aan doen, want die grote temperatuurverschillen zuigen me helemaal leeg.

15 gedachten over “Niet mijn zomer

  1. Heb je nog met de voeten in het water gezeten?
    Je hebt je dus niet helemaal gehouden aan je credo “Auto in, airco aan”? Daarvoor in de plaats zat je te puffen buiten de auto, zonder airco.
    Rare combi: ijs en paling. Het was wel gezellig druk op het Sneekermeer.
    Dit weer is voor jouw lijf ook niet meer bij te benen.
    Hopen dat je donderdag erbij kunt zijn.

    Like

Geef een reactie

