Aanhaken, opvangen en ontkoppelen

Maandag 15 juni werden er grote en kleinere betonnen elementen afgeleverd, waarmee de wanden van de tunnel bekleed worden …





Met gestrekte giek werden de elementen m.b.v. een telescoopkraan in de juiste volgorde op de bouwplaats uitgespreid …





Voor de mannen op de werkvloer was het een kwestie van aanhaken, opvangen en ontkoppelen …





Na enige tijd was de bouwplaats grotendeels bedekt met de grijze betonnen elementen, wachtend op verdere verwerking …




14 gedachten over “Aanhaken, opvangen en ontkoppelen

  1. Gingen ze toen “Kaartje keer” doen?
    Als ik je woordgebruik zo zie dan vind ik dat je al een waardige bouwvakker overkomt.
    Gestrekte draf kende ik al wel, maar gestrekte giek is voor mij een nieuw fenomeen.
    Zoals je ziet ben ik weer in de lucht.😉

    Like

Geef een reactie

