Fladderend geel tussen het roze

Het wil dit jaar maar niet lukken met de vlinders …





Ik heb weliswaar diverse soorten voorbij zien fladderen, maar even poseren is er niet bij …





Toen ik onlangs weer even langs het veld met echte koekoeksbloemen in het Weinterper Skar scharrelde, had ik het geluk echter even aan mijn kant …





Tussen al het roze fladderde een citroenvlinder die nu eens een keer bleef zitten tot ik er een paar foto’s van had gemaakt …




19 gedachten over “Fladderend geel tussen het roze

  1. Mooi Jan! Prachtig dat roze en gele bij elkaar. Hier bij ons zijn de Echte koekoeksbloemen bijna allemaal uitgebloeid. Ook voor de vlinders is het tot nu toe maar povertjes geweest. Toch is er nog hoop want naar het schijnt zitten we nu in de jaarlijks weerkerende juni dip wat het aantal vlinders betreft.

    Grt-jes en fijne avond nog.
    En als ik nog eens in de buurt kom, spreken we zeker eens af.😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

