Dat is lekker toeren!

Terwijl de fotosessie met het bruidspaar tussen de koekoeksbloemen nog in volle gang was, hoorde ik vanaf de westelijke kant van de Nije Heawei het geluid van een gestaag naderende motor. Toen ik mijn blik in die richting wendde, zag ik hoe een indrukwekkende trike stapvoets langs de rode kever cabrio werd gemanoeuvreerd.





Nadat ik een foto van het tweetal op de trike had gemaakt, vroeg de berijder:

“Stiet er derop?”
“Jawis,” reageerde ik, “mar ik wol ek noch wol efkes ien fan de oare kant meitsje …”

Terwijl ik de weg overstak, bleef de goedlachse bestuurder van de trike bereidwillig staan om nog even te poseren …





Daarna knoopte ik even een praatje aan met het tweetal op die machtige machine. Op deze eerste tropische dag van het jaar waren ze voor het eerst dit jaar weer gedrieën op pad, hoorde ik. “As we it no net dogge, dan kinne we him mar better ferkeapje,”, zo hadden ze de avond tevoren geredeneerd. Voordat ze hun rit vervolgden, wees de bestuurder me nog even op de achterspatborden. Die moest ik toch eigenlijk ook even fotograferen, vond hij.

Hij en zij in hun jonge jaren …  🙂





Het was een leuk treffen met dit sympathieke stel en hun machtige machine!

17 gedachten over “Dat is lekker toeren!

Geef een reactie

