Op een boterbloem

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor vlieg dit is …





Maar ik weet wel dat hij op een in de wind heen en weer wiegende boterbloem zat …




23 gedachten over “Op een boterbloem

  1. Fijntjes.
    Het zwart en geel doen het mooi samen.
    Ik zat te denken aan gitzwartje of zoiets.😉
    Vanochtend was ik weer samen met Anna ( we kwamen elkaar toevallig tegen) op stap, ik wijs haar op bepaalde insecten die ik inmiddels ken. Anna kent weer meer vogelgeluiden en zo leren we steeds weer van elkaar door het fotograferen.

    Like

Geef een reactie

