Skywatch Friday 345

We hebben een droog en tamelijk fris voorjaar in Nederland …

We’re having a dry and rather cool spring in the Netherlands …





Zo af en toe hebben we een dag waarop er buien over het land trekken …

Occasionally we have a day with rain showers and some thunder …





Deze foto’s heb ik woensdag gemaakt tijdens een ritje door zuidoost Fryslân …

I made these photos on wednesday during a ride in the country …




Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


30 gedachten over “Skywatch Friday 345

  1. Prachtige aankomende buienlucht Jan. Hoop dat je niet bent nat geworden.😉
    Hier bij ons ook een tamelijk droog voorjaar en blijvend frisse temperaturen.
    Het hoeven van mij nu geen dertigers of vijfentwintigers te worden maar een paar graden warmer mag toch wel.

    Liked by 1 persoon

    • Ik bevond me aan de goed kant van de bui, zodat ik van die imposante wolkenmassa’s kon genieten zonder nat te worden.
      Ik zit ook niet te wachten op temperaturen van 25 graden en hoger, maar pakweg 20 graden mag het toch wel worden, zodat we ook eens even ergens buiten kunnen zitten, zonder stijf van de kou te worden.

      Liked by 1 persoon

  2. Dergelijke wolkenluchten boven dit landschap dat is het neusje van de zalm voor de fotograaf.
    Vandaag nog wel even in het zonnetje gezeten, maar ook vandaag nog net niet aangenaam en zelfs vannacht nachtvorst.

    Like

Geef een reactie

