Pinksterbloemen in ’t Skar

Eerder deze week schreef ik al, dat ook in het Weinterper Skar de pinksterbloemen weer volop bloeien …





Boven een veld waar behalve pinksterbloemen ook veel paardenbloemen bloeien, heb ik de afgelopen week heel wat witjes en oranjetipjes zien fladderen …





Omdat die vlinders nog niet bereid waren om even te poseren, heb ik me eerst maar gericht op de bloemen, die brengen op deze donkere dag toch nog wat kleur en fleur …




16 gedachten over “Pinksterbloemen in ’t Skar

  1. De pinksterbloem heb ik veelvuldig gezien her en der maar oranjetipjes nog niet heel veel. Ik vind ze heel moeilijk te fotograferen, eigenlijk alleen als ze aan het paren zijn want dan zitten ze een uur stil. Maakt niet uit in deze want de bloemen zijn heel aantrekkelijk op de foto … Mooie reeks Jan!!

    Like

  2. Mooi, de pinksterbloem eens te zien met de neus er bovenop; maar je hebt het bloempje vast op een slimmere manier gefotografeerd😉
    Ik hou van de pinksterbloem, heb slechts één plantje in de tuin gespot.

    Like

Geef een reactie

