Het bankje en ’t uitzicht

Hoe goed ik het kreupelhout naast het pad ook afspeurde, een adder kreeg ik er dinsdag helaas niet te zien. Adders moet je natuurlijk ook niet gaan zoeken, daar moet je op gepaste afstand onverwachts tegenaan lopen …





Toen ik bijna aan het eind van het zuidelijke pad was, besloot ik nog maar even door te zetten en naar het bankje aan de oostkant van de heide te lopen. Eigenlijk was dat weer net wat teveel van het goede, maar rechtstreeks teruglopen zonder even te rusten was ook geen optie …





Uiteindelijk was het heerlijk rustige uitzicht over de heide enige extra vermoeidheid wel weer waard, en ondanks de frisse wind was het er goed uit te houden …




14 gedachten over “Het bankje en ’t uitzicht

  1. Op zulke prachtige dagen moet je het er ook goed van nemen en dan moet het wel eens over de grens heen. Als je maar weer herstelt na het rusten. Ik weet dat jij altijd een plastic zak bij je draagt, dus even uitrusten op de grond zou ook een optie kunnen zijn. Het nadeel is dat je dan geen steun in de rug hebt en dat is wel belangrijk voor jou. De derde foto is mooi en geeft goed weer hoe jij daar hebt genoten.

    Like

Geef een reactie

