Twee vogeltjes

Lange tijd zag het er gistermiddag naar uit dat ik zonder foto’s thuis zou komen, want de onderwerpen kwamen me bepaald niet aanwaaien. En bij de onderwerpen die zich aandienden, dan was ik een paar maal te laat …





Uiteindelijk lukte het toch om een roodborstje en een pimpelmeesje op de foto te krijgen. Echt mooi zijn deze foto’s niet geworden, maar ik ben al lang blij dat ik op zo’n goeddeels grijze dag toch weer een paar vogeltjes heb kunnen kieken …





Op dit moment breekt de zon hier lekker door. Tijd om een broodje te eten, en dan maar eens kijken of er ergens in de natuur nog wat valt te beleven.

20 gedachten over “Twee vogeltjes

  1. Joh, dat zijn toch leuke foto’s Jan! Vogels zijn zo beweeglijk, het is altijd weer een prestatie om ze scherp op de foto te krijgen. En het is ook steeds weer afwachten wat er toevallig maar voor je lens wil komen.
    Ik zag zowel gisteren als vandaag een ijsvogeltje naast het park, ongeveer op dezelfde plek. Ik durf er niet heen met de camera want je zult zien dat het beestje zich dan niet meer vertoont en dat ik uren voor niks sta te wachten. Rotbeesten zijn het 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

