Skywatch Friday 339 – N381

Normaal leven we in een rustige, landelijke streek …

Normally we live in a quiet rural area …





Sinds enige tijd wordt er in diverse weilanden gewerkt aan de aanleg van een nieuwe weg met tunnels en bruggen …

Since some time there are construction works going on in several meadows for a new road with tunnels and bridges …





Normaal richt ik me vooral op de natuur, maar ik kijk nu graag eens naar het werk van diverse zware machines …

Normally I focus on nature photography, but now I’m frequently visiting construction sites with those heavy machines …





Bij één van de bouwlocaties heb ik een mooi hoog uitzichtpunt, zoals op deze foto, die is gemaakt door mijn fotomaatje Jetske, is te zien …

At one of the construction sites, I have a pretty high viewpoint, as you can see in this picture, made by my friend Jetske …





Op de voorgrond wordt gewerkt aan de bouw van een tunnel …

In the foreground, a tunnel will be built …





Op de achtergrond wordt een brug gebouwd …

In the background, a tunnel is built …





Zoals je kunt zien, ben ik niet alleen met zonnig weer bij één van de bouwputten te vinden …

As you can see, I’m not visiting the construction locations only with sunny weather …





Vlak voordat de bui losbarstte, was ik terug in de auto, en ook de truck op de laatste foto werd mooi op tijd omhoog gesleept door een shovel …

Just before it started to rain, I was back in the car, and the truck at the last photo was dragged up by the shovel in time too …




Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


24 gedachten over “Skywatch Friday 339 – N381

Geef een reactie

