Doorgaand rijverkeer gestremd

Onderweg van de tunnelbouw bij de Peelrug naar huis kwam ik vorige week langs de Nije Heawei, de weg die nu nog door mijn favoriete natuurgebied het Weinterper Skar loopt …





De Nije Heawei bleek al te zijn gesloten voor doorgaand rijverkeer. Dat had ik nu nog niet verwacht, zou men binnenkort dan al beginnen met het verwijderen van de weg? Ik houd het in de gaten …





Nadat ik de auto op de parkeerplaats had gezet, heb ik even een kuiertje naar het wandelpad gemaakt. De afsluitboom hing nog keurig voor het pad, die kan dus bij mooi weer voorlopig nog fijn als rustplek dienen …




12 gedachten over “Doorgaand rijverkeer gestremd

  1. Bij ons in België zou er “Omleiding” staan met een verkeersbord C3, anders heeft het wettelijk geen waarde en kan tegen overtreders niet opgetreden worden.
    “Doorgaand rijverkeer gestremd.” zou maar weinig automobilisten of ander verkeer tegenhouden hier. Er zouden zelfs chauffeurs zijn die de borden aan de kant plaatsen om alsnog verder te rijden. Een belgen mentaliteit zeker, ik weet het niet? 😉
    Hopelijk vorderen de werken daar een beetje zodat je terug kan genieten van jou mooie stukje natuur.

    Grt-jes

    Like

Geef een reactie

