29 gedachten over “Vredig ingeslapen

  1. Lieve vrienden, Aafje en Jan, ook via deze weg gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder. Heel veel sterkte gewenst!
    Ik heb haar een paar keer ontmoet ik vond jullie moeder een lieve vrouw. Je hebt een treffende foto geplaatst, ik denk dat ze er opstaat zoals ze was.
    Ook gecondoleerd en sterkte gewenst voor de andere kinderen en kleinkinderen en in het bijzonder Nils, Marianne en kinderen.
    In gedachten bij jullie.
    Hartelijke groet van Jetske

    Liked by 1 persoon

  2. Aafje en Jan, mijn diepste medeleven met dit verlies van jullie (schoon)moeder. Gelukkig mocht zij vredig inslapen in haar eigen huis. Dat maakt dat de acceptatie van het overlijden groter is dan na een heftig ziekbed. Zij zal altijd in jullie gedachten en hart zijn. Heel veel sterkte gewenst voor nu en voor later.

    Liked by 1 persoon

  3. Aafje en Jan, mijn oprechte deelneming.
    Het verlies van je moeder is altijd heel intens. Ze heeft je allereerste begin meegemaakt.Zij was de eerste die je kende, nog voordat jij het daglicht zag…. Dat maakt het verlies zo extra moeilijk. Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte de komende tijd.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

