Een verrassende sneeuwbui

“Die (sneeuw)bui schuift waarschijnlijk net ten oosten van ons langs,” bedacht ik me terwijl ik rond elf uur vanmorgen kijkend naar de Buienradar aan de koffie zat. Even later begon het echter toch te sneeuwen …





Al snel kleurde ons tuintje goeddeels wit …





Blijkbaar had de bui zijn koers toch wat naar het westen verlegd, want het sneeuwde flink door, zodat er na een uurtje toch een centimeter of 4 lag …





Kort na de sneeuwbui leek er aan het hekje rond de vijver zachtjes wat vitrage in de wind heen en weer te wiegen …





Verder dan de tuin ben ik helaas niet gekomen, daarvoor hadden mijn benen vandaag weer eens te weinig draagkracht en plaagde mijn rug me teveel.
Volgende keer maar weer beter dan!

16 gedachten over “Een verrassende sneeuwbui

  1. Jezus heeft boven Friesland zijn bedje weer eens goed uitgeschud zie ik. 🙂 Mooi en leuk.
    Toch na al die “smodderdagjes” die we hier in België vorige dagen kregen, met zo nu en dan eens een centimetertje sneeuw, begin ik al wat beu te worden. Het mag van mij nu weer wat zonniger en warmer worden. Ik zal in afwachting alvast maar een liedje neuriën. 😉
    “Daar is de lente, daar is de zon bijna – maar ik denk dat ze weldra zal komen” ….

    Like

Geef een reactie

