Lucht!

Het griepje werd een griep, en die ging vervolgens gepaard met een fikse longontsteking. Alleen antibiotica was niet genoeg om me daarvan af te helpen, maar na een pittige stootkuur prednisolon heb ik nu dan toch weer lucht …





Nu nog van de ergste vermoeidheid af zien te komen, want ik heb de afgelopen twee weken toch wel een jasje uitgetrokken. Fotokuiertjes zitten er eerst zeker nog niet in, maar rustig verder werkend aan mijn herstel zal ik de komende dagen in elk geval weer eens een digitaal rondje langs wat weblogs maken.

25 gedachten over “Lucht!

  1. Succes met je herstel Jan. Jammer dat ondanks alle voortschrijdende innovaties in de zorg sommige medicijnen die op zich heilzame effecten hebben ook weer minder plezante bijwerkingen hebben waardoor het herstel niet altijd een onverdeeld genoegen is.
    Ik zie niet hoe ik de foto moet interpreteren. Kennelijk zijn het luchtbellen? Maar in welke context? En daar zit toch niet zo’n dikke rand aan?

    Like

  2. Gelukkig ben je er weer. Heel vervelend, zo’n gemene griep die op een longontsteking uitloopt.
    Nu maar weer gaan opbouwen Jan, het weer buiten is voorlopig toch maar niks…
    Dat je maar snel helemaal beter zal zijn.

    Like

  3. De griep slaat genadeloos toe deze winter. En helaas ook bij jou terwijl jouw lijf het al zo zwaar heeft. Lekker nog even uitrusten Jan met de voetjes op tafel en een lekkere warme grog bij de hand. Want ja over een paar daagjes slaat de vorst weer toe en wil de camera dolgraag gelucht worden 😀

    Like

Geef een reactie

