Een slechte start

Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind 2015 tot nu toe maar een naar jaar. Het weer heeft tot dusver eigenlijk alleen maar storm en regen gebracht, onze regering is bezig om er op verschillende terreinen een potje van te maken, en het internationale nieuws wordt goeddeels overheerst door bloedige terreuraanslagen resulterend in 17 doden in Parijs tot wellicht 2000 doden in Nigeria …





Alsof dat alles nog niet genoeg is, kwam het slechte nieuws ineens wel heel dichtbij, toen Aafjes’ moeder in de nacht van donderdag op vrijdag plotseling met spoed moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Haar toestand is op dit moment weliswaar stabiel, maar blijft desalniettemin zorgelijk …





Omdat met name dat laatste nieuws mijn energiemetertjes weer flink naar het rood doet uitslaan, zet ik het bloggen eerst maar even weer op een laag pitje.
Ik wens jullie allen een goed en rustig weekend.

31 gedachten over “Een slechte start

  1. Jan, je wordt er toch ook heel depri van. Eerst het weer, gisteren dan die afgrijselijke afloop in Frankrijk en vooral niet te vergeten Nigeria met hun Boko Haram of zoiets. De zorg in Nederland waarvan voornamelijk de ouderen en de gehandicapten de dupe zijn.
    Gelukkig kan ik (en hoop ook anderen) achter mijn nieuwe scherm weer een heleboel mooi plaatjes bekijken.

    groet en sterkte, peter

    Like

  2. Het nieuwe jaar is inderdaad raar vertrokken en heeft zijn dodentol al geëist. Niets om echt naar uit te kijken als je het zo bekijkt en zeker niet als je dan al heel dicht een spoedopname moet meemaken. Ik wens jullie veel sterkte en moed.

    Like

  3. Je hebt slecht nieuws ver van je bed en slecht nieuws dichtbij je bed. Het eerst hakt erin maar bij die tweede gaat in het kwadraat.
    Je foto van de striemende regen past goed bij je omschreven gevoel en situatie.
    Sterkte voor de moeder van Aafje, voor jullie beiden en voor de rest van de familie!

    Like

  4. Helemaal met je eens Jan, wat een slecht begin van het jaar 2015,
    Wij hebben eind 2014 zoiets met Jannie haar moeder meegemaakt, ging heel slecht.
    Ze krabbelt hoe ongelooflijk het ook lijkt toch weer op en wordt maandag ontslagen uit het ziekenhuis.
    Heel veel sterkte de komende tijd, en misschien komen er ook weer betere dagen in dit jaar zullen we maar hopen.

    Like

  5. Tot nu toe heeft 2015 een verschrikkelijke start gemaakt en als er in de familie zorgen optreden gaat een mens de moed verliezen.Ik mag hopen dat er gauw beterschap komt voor Aafjes moeder en dat je jezelf de nodige rust gunt die je op dit moment meer dan nodig hebt.

    Like

  6. Jan veel sterkte en hopelijk een goed herstel voor je schoonmoeder.
    Overigens zie ik door de regenvlagen heen dat jullie een heel charmant tuintje hebben.
    En hoewel wij door de gebeurtenissen om ons heen uit het lood raken, trekt de natuur zich nergens wat van aan….

    Like

  7. Sterkte Jan en Aafje . Je kunt je energie nu wel gebruiken Jan dus goed dat je het even rustig aan doet. Dit weer heeft ook zijn mooie kanten maar je moet het aankunnen. Toen ik vrijdag naar de rand van nederland ploeterde tegen de wind in moest ik af en toe pauzes inlassen . Ik hoop het beste voor jullie.

    Like

Geef een reactie

