Een goede rit in 2015






Wij wensen jullie allen een Gelukkig en Gezond Nieuwjaar! Een goede rit in 2015 …


We wish all of you a Happy and Healthy New Year! Have a good ride in 2015 …




Dit is tevens mijn bijdrage aan Skywatch Friday 329 – This is also my entry for Skywatch Friday 329


Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


27 gedachten over “Een goede rit in 2015

    • Met de nieuwjaarskaart heb ik maar weer gekozen voor de optimistische benadering, maar de eerste twee tot drie weken van het nieuwe jaar lijkt er van echt winterweer geen sprake te zijn. Mijn schaatsen heb ik al een jaar of acht geleden definitief aan de wilgen gehangen, maar echt winterweer is zoveel gezonder en fotogenieker dan dit grijze en waterkoude weer. Alleen daarom verlang ik al meer naar winter.

      Like

  1. Je kaart per post vond ik al mooi, maar zo op je weblog komt deze kaart ook heel mooi uit. Het thema, het landschap, de vlag en de woorden in rood wit en blauw een mooi geheel. Echt a la Afanja. 😉

    Like

Geef een reactie

