Een stormachtige decemberdag

Een stormachtige wind en buien met regen en hagel bepalen het weerbeeld vandaag. Er zijn tijden geweest, dat ik er juist dan met de camera op uit trok om wat plaatjes te schieten. Daar waag ik me vandaag maar niet aan, ik blijf lekker bij de verwarming. Voor deze stormachtige gelegenheid doe ik nog eens hetzelfde wat ik donderdag heb gedaan: de onderstaande foto stamt uit januari 2007, toen stormachtige windvlagen probeerden het water uit het riviertje de Boorn te blazen …





De foto die vandaag als header dient, is een uitsnede uit die foto …




19 gedachten over “Een stormachtige decemberdag

  1. “toen stormachtige windvlagen probeerden het water uit het riviertje de Boorn te blazen..” dat heb je weer mooi omschreven. Dat is weer eens wat anders dan een sneeuwheader.
    Vanmiddag stond ik aan een winderig kanaal maar dat was niet zo extreem als op jouw foto. Ik dacht toch nog wel aan ons uitstapje naar De Leijen met harde wind.

    Like

Geef een reactie

