Een sprong reeën in de wei

Terwijl ik vorige week vrijdagmiddag een ommetje maakte in de Jan Durkspolder, zag ik een sprong reeën in een weiland. De omgeving nauwlettend in de gaten houdend, liepen de vijf geiten al grazend door het weiland. De bok lag een stukje verderop aan de rand van het weiland, van waar hij een goed uitzicht had op het doen en laten van de dames …
























23 gedachten over “Een sprong reeën in de wei

    • Ik zag ze lopen, terwijl ik in de auto passeerde. Een stukje verderop heb ik de auto in de berm gezet. Daarna ben ik behoedzaam uitgestapt en ben ik gebruik makend van de beschutting van een hek in de richting van de reeën gelopen. Van achter het hek kon ik ze ongestoord fotograferen. Hoewel ik daar geen directe bedreiging voor ze vormde, hielden ze me scherp in de gaten.

      Like

Geef een reactie

