Eén kansje

Behalve de buizerds zag ik dinsdagmiddag ook nog een biddende torenvalk. Nadat ik de auto in de berm had laten uitrollen, kreeg ik precies één kansje om een foto van hem te maken. Daarna ging hij er in duikvlucht vandoor en verdween hij uit zicht …




16 gedachten over “Eén kansje

  1. Een kans die je met beide handen hebt gepakt. Staat er nog mooi op ook.
    Ik zag er laats ook eentje een duik maken en weer opvliegen met zijn prooi maar ik was zo verrast dat ik zelfs niet de moeite had gedaan mijn fototoestel te richten.

    Like

Geef een reactie

