Fryslân in de mist

Het was een kleine wereld toen ik vanmorgen wakker werd, Fryslân was in mist gehuld. Daarom ben ik na een eerste bakje koffie meteen maar in de auto gestapt om her en der wat mistige landschapjes vast te leggen …





Het glijbaantje bij het strandje van Smalle Ee werd strak weerspiegeld in het volkomen rimpelloze water. Het riet verdween verderop in het niet …





Een roodbonte koe stond wat afgezonderd van de rest van de kudde te grazen in de wei …





Een paar paardjes stonden lange tijd roerloos tegenover elkaar …





Een eenzame boom langs de flauwe bocht van een stille landweg bleef gelukkig staan waar hij stond …





Ook een boom langs de Boorn is in nevelen gehuld …





Rond het middaguur probeerde de zon voorzichtig door de mist heen te prikken, hoog tijd voor een tweede bakkie …




20 gedachten over “Fryslân in de mist

  1. Mooie serie. Met de paardjes die het spel spelen: “Ik zie, ik zie wat jij niet ziet … nou ja eigenlijk zie ik het zelf ook niet”. 😉
    Vanochtend alweer mist met in Friesland extra mist als toegift.

    Like

Geef een reactie

