Avond bij de Bokkumer Mar

Vrijdag ben ik aan het eind van de middag nog even naar de Bokkumer Mar tussen Akkrum en Grou gereden. Daar aangekomen was ik net op tijd om nog even een flauwe bijzon te zien (links in beeld) …





Afgelopen zomer heb ik hier diverse keren lekker aan de waterkant gezeten om wat verkoeling te zoeken, ditmaal kwam ik ergens anders voor …





Op deze prachtige vrijdagmiddag waren er rond zonsondergang nog diverse fietsers op pad om nog even een nazomers rondje te maken …





Gestaag zakte de zon naar de horizon …





Tegen vijven kwam er van alle kanten leven in de lucht, hier was ik voor gekomen …





– Wordt vervolgd –

18 gedachten over “Avond bij de Bokkumer Mar

  1. Met het zachte weer lijkt het me daar goed toeven.
    ik ben benieuwd of het je is gelukt met de “wolk”, gezien deze inleiding denk ik haast van wel. Ik kijk uit naar het vervolg.

    Like

Geef een reactie

