Skywatch Friday 318

Vandaag neem ik jullie mee op een wandeling rond de vuurtoren van Urk  …

Today I’ll take you on walk around the lighthouse of the Dutch fishing village Urk …





In het kader van Skywatch Fiday gaat het daarbij niet om de 18,5 m hoge toren die in 1844 werd gebouwd …

As part of Skywatch Friday, it is not about the 18,5 m high tower that was built in 1844 …





Nee, het gaat om de veranderende lucht achter de vuurtoren …

No, it is about the changing sky behind the light house …





Van lichtblauw verkleuren licht en lucht langzaam via wit naar grijs …

Light and sky are slowly fading from light blue through white to grey




Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


21 gedachten over “Skywatch Friday 318

  1. Wat kan een lucht vlug veranderen hè. Als ik iets moois zie hierboven moet ik er als de kippen bij zijn want anders is het vaak al weer verdwenen. Ik heb dan ook vaak mijn camera vlakbij staan. Meestal komt er nog weer wat moois achteraan .
    Ik wens je een fijn weekend!

    Like

Geef een reactie

