Een rondje Urker haven

Het rondje om de Urker haven is me dinsdag niet in de koude kleren gaan zitten, maar des te meer in mijn benen. Eigenlijk was de hele fotokuier net wat te ver voor me, vooral ook omdat we natuurlijk ook nog even naar de vuurtoren moesten (de foto’s daarvan houdt u nog tegoed). Eenmaal bij de vuurtoren aangekomen stelde Jetske voor om de auto op te halen, zodat ik mijn benen niet nodeloos extra hoefde te belasten, maar dat aanbod heb ik natuurlijk -eigenwijs en volhardend als ik af en toe ben- afgeslagen.

Enfin, het was weer gezellig en het heeft me toch wel een aantal aardige foto’s opgeleverd. Klik en kijk maar even mee …




16 gedachten over “Een rondje Urker haven

  1. De titel en deze manier van presenteren is geniaal gevonden.
    Ik zeg vaak dat je net zo eigenwijs bent als je lang bent en dat is dus heel eigenwijs. 😉
    Je hebt gelijk hoor Jan, zolang je benen je nog kunnen dragen. Acht jaar en we wandelen nog steeds samen. Een cadeautje.

    Like

  2. Een mooie serie van Urk. Ik ben altijd gek op havenfoto’s. Ondanks je problemen met je benen heb je veel gefotografeerd. Leuk om de Kamper kogge in de haven te zien liggen.

    Like

Geef een reactie

