Skywatch Friday 316 – De Leijen

Vandaag neem ik jullie weer even mee naar één van mijn favoriete plekjes aan het water: de westkant van de Leijen bij Doktersheide …

Today I’ll take you to one of my favorite spots on the waterfront again: the west side of the small Lake Leijen …





Het was er weer heerlijk rustig met alleen wat kleine rimpelingen op het water …

It was very quiet again with only some small ripples on the water





De bomen op het kleine verzonken eilandje kleuren wit van de vogelpoep van rustende en hun veren drogende aalscholvers …

The trees on the small sunken island are colouring white of the bird droppings of resting and their feathers drying cormorants …





Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


21 gedachten over “Skywatch Friday 316 – De Leijen

  1. Op mijn iPhone leek het net dat de Aalscholver nog in de lucht zweefde, nu op de desktop zie ik dat de vogel op het uiterste puntje van een tak zit te drogen.
    Ik kan me goed voorstellen dat dit één van je lievelingsplekjes is.
    De witte bosschage doet haast buitenaards aan, een bijzonder gezicht.
    De tweede foto met de kleine rimpelingen spreekt mij aan.

    Like

Geef een reactie

