Hele kleine slakjes

Hoewel de astronomische herfst gisteren om 4:29 uur officieel is begonnen, wilde ik vandaag maar uitroepen tot de eerste echte herfstdag van 2014. Wat een regen vandaag …





Toen het rond het middaguur eventjes droog was, heb ik even een rondje door de tuin gemaakt met de camera …





Veel meer dan een vijftal van deze hele kleine slakjes ben ik niet tegengekomen. Veel langer dan 2 mm waren ze niet, maar wat zijn ze mooi met hun fragiele, doorschijnende huisjes …




16 gedachten over “Hele kleine slakjes

  1. En astronomische Jan heeft de kopfoto ook meteen aangepast. Mooie warme foto.
    Wetend dat het maar ieniemienie beestjes zijn, heb ik bewondering dat je ze zo mooi erop hebt gekregen. Qua scherpte/diepte en fijn blikveld vind ik de eerste het mooist.

    Like

Geef een reactie

