Een gezellige libel

Ook op het bankje bij de vennetjes aan de zuidkant van het Weinterper Skar was het maandagmiddag weer goed toeven …





Zoals me daar in het verleden wel vaker is overkomen, kreeg ik er weer langdurig gezelschap van een heidelibel …





Hij streek achtereenvolgens neer op mijn in spijkerbroek gehulde knie, op een mouw van mijn overhemd en op mijn linkerduim …





Maar de mooiste foto’s kon ik toch maken toen hij lekker naast me op de rugleuning van het bankje zat …





Ik ervaar dit soort ontmoetingen altijd weer als een feestje …





Nadat we ruim een half uur in elkaars gezelschap hadden doorgebracht, scheidden onze wegen toen ik weer op weg ging naar de auto …




19 gedachten over “Een gezellige libel

  1. wel heel bijzonder Jan dat deze zo voor je wilde poseren,
    bij mij scheiden de wegen meestal gelijk als ik ze tegen kom, ze vliegen dan namelijk gelijk weer weg.
    en je schrijft het zelf al, op dat verweerde hout zijn de mooiste foto’s die je van deze libel hebt gemaakt.

    Like

Geef een reactie

