Koolwitje op ijzerhard

Met het fotograferen van vlinders wil het de laatste tijd niet zo lukken …





Maar toen er in het weekend op het terras een klein koolwitje neerstreek op de ijzerhard (Verbena bonariensis), heb ik mijn kans gepakt …




21 gedachten over “Koolwitje op ijzerhard

  1. Die 2e foto is een hele mooie hoor! Voor koolwitjes doe ik op de een of andere manier nooit zo mijn best … onterecht blijkt wel want ook deze beestjes zijn zeker de moeite waard.
    Het vlinderleven begint nu weer op gang te komen, de juni dip is voorbij.

    Like

  2. Heel mooie foto! Ik zie dit jaar opvallend weinig vlinders, ook niet op mijn vol bloeiende vlinderstruik. In plaats van 15 stuks vorig jaar, nu slechts een paar zandoogjes en een enkel vosje. Triest.

    Like

Geef een reactie

