Overbruggingsperiode

Na de warmte met Pinksteren en het teruglopen van de temperatuur tot ruim onder de 20 graden nu, is het tijd om het weer even een paar dagen echt rustig aan te doen, want mijn lijf heeft weer moeite om het allemaal bij te benen. Hoewel ik nog genoeg fotomateriaal op voorraad heb, leg ik mijn weblog ter overbrugging van deze lastige periode even een paar dagen stil en zal ik ook mijn dagelijkse blogrondje even laten voor wat het is. Ik ga even een paar dagen in alle rust de strijd met de MS aan, in de hoop dat ik in de loop van de week weer ijzersterk als overwinnaar terug zal keren in weblogland …




27 gedachten over “Overbruggingsperiode

Geef een reactie

